ماژیک جادویی مجیک پن Magic pens

ماژیک جادویی مجیک پن Magic pens

ماژیک جادویی MagicPenc


محصولی شگفت انگیز و جالب که کودکان را بانوشتن و طراحی با ایده های خود تشویق می کنند . ماژیک های جادویی Magic Pens دارای بسته بندی زیبا در رنگ های مختلف و متنوعی است.در بین فعالیت های کودک , نقاشی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است , چون تماما از درون کودک سرچشمه میگیرد و پایه و اساس دیگر فعالیت های کودک خواهد بود بنابراین این ماژیک های جادویی Magic Pens این انگیزه را در کودکان ایجاد میکند که خلاقیت و استعداد های هنری خود را بر روی کاغذ پیاده کنند.
قلم های جادویی ایجاد لکه نکرده و دارای عمری طولانی هستند , بنابراین برای رنگ امیزی کتاب ها بسیار مناسب می باشند . این ماژیک های رنگی , غیر سمی اند و قابلیت شستشو را دارند.



ماژیک جادویی Magic pens
دارای یک رنگ پاش نیز می باشد . که با استفاده از این رنگ پاش به راحتی میتوان رنگ ها را بر روی نقاشی های خود پاشید و سبکی جدید از رنگ امیزی را بر روی نقاشی خود به نمایش دربیاورید .


نحوه استفاده از ماژیک جادویی Magic pens:


 داخل پکیج این ماژیک های جادویی 9 عدد از ماژیک ها دارای قابلیت تغیییر رنگ می باشند . که در ابتدا دارای رنگ عادی خود هستند و در ادامه شما می توانید با استفاده از ماژیک های سفید رنگ هارا تغییر دهید.
برای مثال : با رنگ ابی بر روی کاغذ طراحی کنید , سپس با ماژیک جادویی رنگ سفید , روی طرح و نقاشیتان بکشید. خواهید دید که اشکال طراحی شده ی شما به رنگ زرد درامده است.به همین سادگی نقاشی شما کاملا ظاهری متفاوت , به خود خواهد گرفت . مابقی ماژیک ها رنگی هستند . و قابلیت پاک شدن را دارند .بدین
شکل شما میتوانید رنگ قسمت های اضافی و خط خوردگی نقاشی راپاک کنید.



ویژگی ها و محتویات ماژیک جادویی Magic Pens:



دارای 20 عدد ماژیک ( 9 قلم تغییر رنگ , 9 قلم رنگی , 2 قلم جادویی سفید )
دارای یک رنگ پاش و تعداد زیادی شابلون
امکان پاک کردن جادویی رنگ ها
قابل استفاده بر روی هر گونه کاغذ
عمر طولانی و نوک قلم ضد ضربه ای
مناسب برای کودکان بالای 4 سال