کمربند بخار استیم بلت آلماني Steam-O-Belt

کمربند بخار استیم بلت آلماني Steam-O-Belt

کمربند بخار استیم Steam o Belt بلت جهت از بین بردن ترکهای پوستی و درمان دردهای عضلانی بسیار مفید می باشد کلیه ترکهای ناشی از حاملگی چاق و لاغری و دردهای مزمن روماتیسمی و آرتریت را از بین می برد.  کمربند لاغری بخار استیم بلت  اولین کمربندی لاغری استیم بلت Steam o Belt می باشد. که با تولید  بخار سبب عرق بیشتر در زمان کمتر به نتیجه مطلوب و بهتری برسید.
در طراحی استیم بلت Steam o Belt دانشمندان آلمانی  از جدیدترین تکنولوژی جهان استفاده کرده اند که  برای از بین بردن چریبهای قدیمی و هم چربیهای که تازه هستند. یک محرک قوی بوده و صد در صد بازدهی داشته باشد.  استیم بلت یا کمربند بخار از قدرت بخار که باعث شکستن چربی های اضافه زیر پوست می شود و با بالابردن گردش خون و همچنین تعریق بسیارزیاد کلیه این چربیهای اضافه را بیرون می کشد. چون عملکرد استیم بلت مانند یک سونای بخار واقعی است البته نه سونای خشک.


steam o belt کمربند لاغری

محتويات داخل جعبه کمربند لاغری استیم بلت Steam O Belt :



طرز استفاده از کمر بند لاغری استیم بلت

ويژگيهاي كمربند لاغري استيم بلت :


stem belt و وسایل جانبی

طرز استفاده از کمربند بخار استیم بلت Steam o Belt :


پس از اتصال لوازم دستگاه یعنی اتصال لوله رابط به مخزن دستگاه و نیز به خود کمربند و ریختن آب توسط پیمانه مخصوص در مخزن مربوطه توسط قیف مخصوص آن را به برق زده و از طریق دکمه ON و OFF در پشت دستگاه آن را روشن می نمایید . در این هنگام باید دکمه چرخان دستگاه را در حالت آخر یعنی Hi قرار داده تا چراغ دستگاه روشن شده و پس از چند دقیقه آب به جوش می آید و بخار تولید می گردد در این هنگام دکمه لغزان دستگاه را روی نقطه سوم قرار می دهید . البته با توجه به میزان گرمای مورد نیاز شما می توانید آن را در هر نقطه ای قرار دهید اما در حالت معمول نقطه سوم بهترین حالت می باشد . در ضمن شما از طریق خود کمربند نیز می توانید میزان دمای بخار را کنترل نمایید به این صورت که اگر گرما زیاد شد از طریق یک دریچه که باز و بسته می شود می توانید بخار اضافی را خارج نمایید تا دما کم شود .