کیف لوازم اضطراری خودرو Ers Car Kit

کیف لوازم اضطراری خودرو Ers Car Kit

توضیحات مربوط به كيف اضطراري خودرو :

اگر در یک شهر دور مشغول گذراندن تعطیلات هستید، مطمئناً تعمیر خودرو آخرین چیزی است که مایلید آن را انجام دهید. اما از آنجا که در هر سفری ممکن است، خودرو دچار مشکل شود؛ بهترین کار این است که از قبل آماده باشید. اگر خودرو شما در جاده خراب شد، باید بدانید که چه کارهایی لازم است انجام دهید. شما معمولاً می توانید به تنهایی مشکل خودرو را با استفاده از یک جعبه ابزار حل کنید. بنابراین حمل یک جعبه ابزار کامل در طول مسافرتهای طولانی بسیار لازم است. قبل از هر چیز، ضروری است که دفترچه راهنمای تعمیر خودرو را به همراه داشته باشید. حتی اگر از نحوه کارکرد موتور ماشین اطلاعی ندارید، این راهنما به شما کمک می کند که نقص خودرو را پیدا کنید و تشخیص دهید که دقیقاً برای برطرف کردن آن چه تعمیراتی باید صورت گیرد.
همراه دفترچه راهنما، شما به بعضی ابزار اولیه برای تعمیر نیاز دارید که شامل آچار، جک و گیره سوسماری برای شارژ باطری است. کاربرد این چند ابزار تنها به اندازه ای است که شما بتوانید خودروی از کار افتاده را به راه بیاندازید و به یک مکانیکی برسانید تا توسط شخصی متخصص مورد بازرسی قرار گیرد. اگر در مسیری ناآشنا و بدون هیچ آشنایی از محل های تعمیر خودرو، گیر بیافتید؛ مسلماً تمام امید خود را از دست خواهید داد. برای اجتناب از این احساس ناامیدی کافیست از پیش همه چیز را تهیه نموده و خود را آماده کرده باشید. با داشتن یک راهنمای مناسب، یک جعبه ابزار با وسائل ضروری و لیست مکانیکی های راه، هیچگاه با این مشکل مواجه نخواهید شد.

خرید کیف لوازم اضطراری خودرو ers car kit

چه چیزهایی در کیف لوازم اضطراری خودرو Ers Car Kit موجود است ؟

خرید کیف لوازم اضطراری خودرو ers car kit

جعبه کمکهای اولیه شامل :

خرید کیف لوازم اضطراری خودرو ers car kit

کیف لوازم اضطراری خودرو Ers Car Kit در دو اندازه کوچک و بزرگ عرضه می شود. کیف بزرگ شامل 40 قطعه نامبرده بالا می باشد و کیف کوچک حاوی 34 است یعنی شمع، کمپرسور، پتوی مسافرتی، بیلچه، چسب الیافی و چکش در آن موجود نمی باشد

خرید کیف لوازم اضطراری خودرو ers car kit

ویژگی های كيف اضطراري خودرو :