کتاب آشپزی غذاهای چینی

کتاب آشپزی غذاهای چینی


کتاب آشپزی غذاهای چینی

 کتاب آشپزی غذاهای چینی شامل 74 دستور غذایی است. در هر دستور علاوه بر مواد لازم و طرز تهیه، با نکات بسیار دیگری نیز آشنا می شوید؛ از جمله جدول ارزش غذایی هر دستورآشپزی که پروتئین، هیدرات کربن، چربی، قند و چربی اشباع شدۀ یک غذا را به همراه میزان کالری آن غذا به شما معرفی می کند که یکی از پر طرفدارترین موارد در میان کسانی است که مواظب سلامتی و تغذیه خود هستند.

همچنین با کتاب آشپزی غذاهای چینی زمان آماده سازی مواد و ترکیبات هر غذا و زمان تهیه و طبخ آن نیز به شما ارائه می گردد تا هر زمان که تصمیم به تهیه غذا گرفتید، بتوانید وقت لازم برای پخت و آماده کردن مواد اولیه را محاسبه نمایید. جدول دیگری نیز در ابتدای هر دستور وجود دارد که سطح و میزان دقت هر آشپزی را با ستاره برایتان معین کرده است. وجود یک ستاره سادگی و سهولت آن دستور را نشان می دهد تا علامت سه ستاره که به نسبت کمی به دقت بیشتری نیاز دارد. از دیگر جزئیاتی که این کتاب به آن اهمیت داده و در جهت تسهیل کار خوانندگان یادآوری نموده، میزان غذایی است که تهیه می گردد و آن را متناسب با تعداد افرادی که صرف می کنند، در جدولی قرار داده است.
عموماً سه تصویر رنگی و واضح از مهمترین مراحل تهیه و پخت غذا در صفحه هر دستور نمایش داده می شود که تکمیل کنندۀ عکس بزرگ و بسیار زیبا از غذا یا دسر آماده شده هستند و علاوه بر حظ بصری کمک شایانی برای آشپزهای تازه کار به حساب می آیند. با تمام این تفصیلات، کاملاً مشخص است کتابهای سریع و آسان مجموعه ای است متمایز از آنچه تاکنون دیده اید، کارآیی و مفید و مختصر بودن دستورات طبخ هر غذا شما را تشویق می کند، حتی در مواقع بیکاری کتاب ها را ورق بزنید و غذای مورد علاقه خود برای وعده بعدی انتخاب نمایید. نوش جان!


ویژگی های کتاب آشپزی غذاهای چینی :


اطلاعات کتاب آشپزی غذاهای چینی :