عینک تروکالر تکی

عینک تروکالر تکی

عینک تروکالر تکی
عینک های آفتابی ترو کالر علاوه بر محافظت بیشتر در مقابل HEV (اشعه های پر قدرت) UVB و UVA (اشعه های فرا بنفش)، شفافیت و حفاظت رنگی را در تصویر نسبت به عینک های معمولی افزایش میدهد.
ولی این تمامی مطلب نیست،این عینک به یک طراحی جدید برای حفظ و نگهداری مجهز است که با استفاده از آهن رباهایی که در دسته عینک به کار رفته، میتوان عینک را تقریباً به هر مکانی متصل کرد و از گم شدن آن جلو گیری کرد.

عینک تروکالر تکی

ویژگی های عینک ترو کالر :
چه چیزهایی داخل جعبه است؟

شامل : یک عدد عینک مشکی ، یک عدد دستمال مخصوص عینک ، یک عدد کیف عینک


سوال های متداول در ارتباط با عینک تروکالر تکی :

آیا این عینک چشم را از اشعه UV هم محافظت می کند ؟
عینک های Trucolor نه تنها همانند عینک های آفتابی معتبر چشمان شما را از تشعشعات HEV و UVB و UVA محافظت می کند بلکه با ویژگی خاص خود ، شفافیت رنگها را نیز برایتان میسر می کند .

با توجه به ویژگی های خاص تروکالر آیا برای افراد خاصی کاربرد دارد ؟
Trucolor برای همه مناسب و مفید است بخصوص افرادی که بیشتر در معرض خطرات ناشی از اشعه های خورشیدی قرار دارند . ویژگی های منحصر به فرد Trucolor کاربرد آنرا برای همه میسر می کند.

من از عینک طبی استفاده می کنم ، آیا Tru color جایگزین آن می شود ؟
خیر به هیچ وجه . Trucolor یک عینک آفتابی است و نمی تواند جایگزین عینک های طبی شود

منظور از لنزهای رنگی موجود در عینک های آفتابی چیست ؟
در ساخت هر عینک آفتابی می توان از لنزهای رنگی دودی ، زرد ، مسی ، کهربایی یا نارنجی استفاده کرد که هر یک از این لنزها می تواند برای کار خاصی مثل رانندگی یا رشته های ورزشی مانند اسکی یا ماهیگیری نور را بازتاب کند و مفید واقع شود . اشکال این لنز ها در این است که با حذف گروهی از رنگها و بازتاب رنگهای دیگر شما محیط اطراف خود را با رنگهای طبیعیشان نمی بینید . در Trucolor استفاده از یک لنز از جنس ملانین بازتاب نور خورشید را افزایش داده و وضوح رنگها و شفافیت رویت آنها را بالا می برد.

آیا با ترو کالر میدان دیدمان وسیع تر می شود ؟
آیا می توان شکل عینکهای سفارشی را خودمان انتخاب کنیم ؟

خیر ، با هر سفارش دو عدد عینک Trucolor برای شما فرستاده می شود که به دلیل متفاوت بودن فریم آنها در حقیقت دو عینک متفاوت در اختیار دارید و می توانید نحوه استفاده از آنها را خودتان انتخاب کنید .